ריכזתי עבורכם כמה רעיונות לעיצוב הבית. רעיונות מיוחדים, שיהפכו את מלאכת העיצוב שלכם לפשוטה ויעילה. והכי חשוב ברת ביצוע 🙂

קבלו השראה ממקומות שונים

לפני שניגש לעבודה עם רעיונות לעיצוב הבית, כדאי לקבל קצת השראה ורעיונות מעיצובים שבוצעו בבתים אחרים. שמרו תמונות מפינטרסט עם עיצובי פנים שאהבתם, עקבו ברשתות החברתיות אחר מעצבי פנים מובילים וקחו מהם השראה לעיצוב שלכם. נסו לשים לב לצבעים שנבחרו, לטקסטיל, לסידור הפריטים השונים בחלל ולעיצוב הקירות. בנו לכם פלטת צבעים בגוונים שאתם נמשכים אליהם. זכרו שלכל צבע יש משמעות.

רעיונות לעיצוב הבית

הוסיפו אקססוריז שישדרגו את החלל

כשמדברים על אקססוריז, הכוונה תהיה בדרך כלל לכריות נוי לסלון, מצעים למיטה, מגשים מיוחדים לשולחנות האוכל או שולחנות סלון וגם אגרטלים, פמוטים, נרות וכל דבר נוסף. כיום, תוכלו לעשות צילומי מסך של אביזרים ולבנות לכם מן קובץ עם כל מה שאתם מעוניינים לרכוש כמו אקססוריז לבית אונליין , צבעים לקירות, תמונות, מראות רהיטים קטנים ועוד המון אביזרים עיצוביים לביתכם מבלי לצאת מהבית, מה שהופך את כל התהליך לנוח ומהנה.

גופי תאורה אלגנטיים ומגוונים – רעיונות לעיצוב הבית

חשבתם פעם כמה גוף תאורה יכול לשנות את הניראות של חדר מסוים? זה לא משנה אם מדובר בחדר העבודה, הסלון או המטבח שלכם, גופי תאורה מיוחדים יוצרים שינוי גדול ומשמעותי, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. חשוב להקפיד לבחור תאורה חמה אשר יוצרת תחושה ביתית ושלווה וכדאי גם לשחק עם גופי תאורה שונים כמו מנורות לד, גופים צמודי תקרה, שנדלירים ועוד.

תנו דגש על קירות הבית

קיר יכול לשדרג משמעותית את כל החדר שלכם ולכן כדאי להוסיף על הקיר טפט מעניין, מדפים, תמונות מיוחדות או לצבוע אותו בצבע דומיננטי שאתם נמשכים אליו. טיפ חשוב שאנו נוטים לשכוח – אל תעמיסו על הקיר יותר מדי, בייחוד כאשר מדובר על קיר משמעותי כמו הקיר שעליו נמצאת הטלויזיה או קיר הכניסה לבית.

שדרוג הבית באמצעות צבע

טוב, רוצים ליצור אפקט “וואוו” בבית שלכם? שימו לב לקשת הצבעים. בדרך כלל נהוג לדבר על צבע בבית בעיקר בהקשר של צביעת הקירות, אך הצבע חייב להתכתב עם שאר האלמנטים שבחלל, החל מכריות או שטיח, מצעים, וילונות וכמובן הרהיטים. צביעת הבית תשפיע על כל האווירה והאנרגיה במרחב ותשדרג לכם את המראה של הדירה בכמה רמות – אותי זה תמיד מרגש.

צמחייה תורמת רבות לעיצוב

עציצים וצמחים יכולים לתרום רבות לעיצוב הבית וניתן לבחור בצמחייה אמיתית או מלאכותית. צמחים מפלסטיק חוסכים מאיתנו את זמן הטיפול וההשקייה אך עם זאת צמחים אמיתיים יכולים ליצור אווירה הרבה יותר מיוחדת, גם אם הם יצריכו טיפול אחת לכמה ימים. נהוג לשלב את הצמחייה בכניסה לבית, באזור הסלון, במרפסת ולעיתים גם בחדר השינה.

שלבו רהיטים ישנים ומיוחדים

אומנם לא כולם אוהבים ריהוט וינטאג’ אך ההמלצה שלי היא לחדש רהיטים ישנים כמו ספות, כורסאות, שולחנות וכדומה ולשלב אותם בבית. יש הרבה רעיונות לעיצוב הבית שמורכבים מרהיטים ישנים שיכולים לעבור תהליך חידוש ולהיראות מעולה וכך אנו למעשה חוסכים כסף ומוזילים עלויות במסגרת תהליך העיצוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *