🎁 משלוחים חינם על כל האתר!!!

טלפון של פעם - מותאם לטכנולוגיה המתקדמת של קו הטלפון בישראל

טלפון החוגה הוא אחד מחלקי הטכנולוגיה האייקוניים ביותר בהיסטוריה ועכשיו הוא עושה קאמבק לשימוש ביתי ומשרדי!!! אצלינו בלילארי בכל הצבעים!!!

טלפון של פעם זה טלפון נייח, טלפון העושה שימוש בחיבור פיזי לרשת הטלפון הפומבית (PSTN) דרך קו טלפון רגיל, בניגוד לחיבור לאינטרנט. טלפונים קוויים הם אחד מסוגי הטלפונים הוותיקים והנפוצים ביותר בעולם.  המכשיר הומצא על ידי הממציא אלמון בראון סטרוגר בשנת 1891 והפך במהרה לפופולרי בזכות עיצובו הקל לשימוש ומחירו המשתלם.

הטלפונים הראשונים היו כבדים, יקרים וקשים לשימוש. היה להם חוגה סיבובית ויכלו לבצע רק שיחות יוצאות. אנשים היו צריכים להתקשר למפעיל שיחבר אותם לנמען הרצוי. עם הזמן, טכנולוגיית הטלפון התפתחה והפכה לנגישה יותר עבור האדם הממוצע. גם המחירים וגם משקלם וגולדם ירדו משמעותית, מה שאפשר לכולם להחזיק טלפון בבית.

טלפון של פעם הוא סמל של העבר, אבל כמובן גם סמל של העתיד.

זהו סמל של העבר מכיוון שבעשורים האחרונים הוא לא היה בשימוש יברוב משקי הבית, הוא נחשב כענתיקה לאחר שיצאו הטלפונים הסלולריים. אך כיום הוא הופך לפופולארי יותר ויותר והוא סמל לעתיד ירוק יותר, מתחשב יותר וחברתי יותר, ניתן להשתמש בהם כיום בצורה הפשוטה ביותר, להתחבר לשקע בקיר ולהניח את הטלפון כפריט חשוב ומעוצב בבית. למרות שאת הטלפונים האלה הפסיקו ליראות בבתים, אנחנו בלילארי מאמינים בטלפון הזה וחושבים שלחזור לדבר עם אנשים אהובים בזמן שאתם יושבים על כורסא בנחת ולא מסתובבים סביב עצמכם בבית בזמן השיחה – זה העתיד.

למי מתאים להשתמש בטלפון נייח בבית

טלפונים נייחים היו פעם הדרך היחידה לבצע שיחות טלפון והיו הדבר הראשון שאנשים קנו כשעברו לבית חדש. עם זאת, כיום יש שיקולים אחרים לרכישת טלפון נייח .

  • אם יש לכם קליטה גרועה בבית או שאין לכם קליטה בכלל, אז טלפון של פעם יכול להיות אופציה טובה עבורך.

  • אם אתם חובבי וינטג’, יש לכם הזדמנות לטלפון נייח אמיתי, עכשווי, מעוצב וצבעוני בביתכם.

  • אם יש לכם ילדים שנשארים לבד בבית ואין להם טלפון נייד, רכשו אחד ותנו להם בטחון שתמיד יוכלו להתקשר אליכם כשהם צריכים. זו גם חוויה אדירה לילדים בכל גיל להשתמש בטלפון נייח.

  • אם אתם רוב היום בבית ועובדים מהבית, תוכלו להניח את הטלפון נייח על שולחנכם ולקבל דרכו שיחות נכנסות. זה הרבה יותר קל ומרגיע.

עיצוב הבית עם טלפון של פעם

אקססוריז לבית הם הגימור המושלם לבית שלכם. הם הנגיעות האחרונות שיכולות לגרום לבית שלכם לקבל אווירה של בית. חשוב לדעת כיצד להשתמש בהם והיכן למקם אותם על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

הטלפון הנייח הוא סוג חדש של עיצוב הבית. הוא ישתלב לכם מעולה בפינה בסלון, במטבח על השיש או בחדר השינה על השידה ליד המיטה. תמיד תדאגו שהנייח מונח בחלל כך שיהיה לכם נוח לשבת לידו ולדבר. טלפון של פעם מבית לי לארי מגיע בכל הצבעים, ומתאים לכל סגנון בית שתרצו לשלב אותו בו. הוא יוקרתי ומרשים.

עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו לעדכונים וחידושים

Call Us Nowcontact us
דילוג לתוכן