כנסו לפלטות שלנו כדי לעצב לפי הצבעים שלכם

התאמת צבעים לבית

לצבעים שנמצאים בביתנו יש השפעה על גלי האור והם יכולים לשנות את האנרגיה בבית.
לפי הפנג שואי עושים התאמת צבעים לבית ומתחשבים בצרכים שלנו כדיירים בו. לא כל צבע מיטיב עמנו, לכל אדם בתקופות שונות יש את הצבעים שמחזקים אותו.
עם כמות קטנה של צבע נוכל להשפיע על האווירה בבית ועל האנרגיות שלנו. בפנג שואי לצבע יש משמעות גדולה. הצבעים משמשים להרגעה או הגברה של אנרגיה בחלל הבית.

רעיונות להצלחת התאמת צבעים לבית ולעצמינו 

אם תניחו כרית נוי אדומה על המיטה בחדר השינה, היא תגביר את האנרגיה שקשורה עם רומנטיקה ואהבה. פריטים בצבע שמנת ייצרו אוירה של רוגע ושלווה.
בחדר הילדים לדוגמא, רצוי להוסיף פריטים בצבעי כחול פסטל, שיכניסו אוירה רגועה לחדר. כדאי להוסיף גם קצת ירוק, צהוב או כחול כהה, אלה צבעים שממריצים את האנרגיה.
לארוחת ערב רומנטית תקשטו את השולחן עם מפות שולחן מיוחדות, למשל בסגול, כדי להגביר אנרגיה של תשוקה. מפת שולחן סגולה, מפיות אירוח סגולות או זר פרחים סגול במרכז השולחן.
ורוד אפרסק הוא צבע השקיעה והוא מגביר את הרומנטיקה והעצילות, מתאים גם הוא לארוחת ערב.
כתום זה צבע חם הוא עוזר ליצור אוירה חמה באזורים אפלים בבית. צהוב זה צבע השמש, הוא מרענן, ממריץ ומחמם.

מה הקשר בין פנג שואי לעיצוב עם התאמת צבעים לבית?

פנג שואי הוא מנהג סיני מסורתי שקיים כבר יותר מ-2,000 שנה.
הפנג שואי יכול לשמש אותנו כדי לשפר את זרימת האנרגיה בביתנו על ידי סידור חפצים, צבעים ומרקמים באופן שיוצר איזון והרמוניה.
ארגון זה מבוסס על האמונה שלכל דבר בעולם יש השפעה על חיינו, ולכן עלינו ליצור סביבה הרמונית על ידי התאמת צבעים לבית.

הצבע האדום למשל, הוא צבע חשוב מאוד בפנג שואי. הסיבה לכך היא שיש לו את היכולת לעורר רגשות ולהגביר רגשות של חום ואהבה מומלץ להשתמש בו בחדר הורים ע”י מצעים, כריות נוי ונרות מעוצבים.
אדום גם מביא שגשוג ומזל לחיינו. הצבע הלבן הוא גם צבע חשוב בפנג שואי מכיוון שהוא מסמל טוהר, טוב וניקיון.
הלבן גם נתפס כצבע ניטרלי המביא שלווה לכל חלל, ולכן נעדיף לשלב אותו בסלון וכך נקבל אווירה רגועה במרכז הבית. הירוק קשור לטבע ומעודד צמיחה, מומלץ להשתמש בו בחדרי ילדים.

גם המטבח הוא אזור חשוב בבית, הוא הלב של הבית. זה המקום שבו רובנו מבלים זמן רב בבישול, אכילה ושיחות עם בני משפחה וחברים. העיצוב של המטבח שלך צריך לשקף את האישיות שלך כמו גם לדבוק בעקרונות הפנג שואי. צבע המטבח נקבע לפי צבע הבית. לבית בצבע כהה צריך להיות מטבח בהיר כדי לאזן אותו. הסיבה לכך היא שצבעים כהים הם יותר יין, וצבעים בהירים הם יותר יאנג, וזה מה שאנחנו צריכים במטבח, איזון של אנרגיית הצ’י.

בעמוד זה תוכלו לחפש מוצרים לפי צבעים. התאמת צבעים לבית לפי סקאלת הצבעים המתאימה לכם ביותר. תיהנו 🙂

לעוד טיפים עקבו אחרינו בעמוד האינסטגרם שלנו