קשים רב פעמיים מיועדים לאנשים שאיכות הסביבה חשובה להם. הם יעדיפו להשתמש במטבח שלהם בקשיות זכוכית מאשר פלסטיק. קשיות זכוכית הן עיצוב חדשני שכובש את העולם בסערה. הם עשויים מחומר ידידותי לסביבה ובר קיימא. קשיות זכוכית הן חלופה לשימוש חוזר לקשיות פלסטיק שעלולות להזיק לסביבה. הם קיימים כבר מאות שנים, אך לאחרונה הם ראו התעוררות מחודשת בפופולריות בשל האופי הידידותי לסביבה שלהם.

מה ההבדל בין קשיות רב פעמיות לקשיות פלסטיק

הבעיה העיקרית עם קשיות פלסטיק היא שהן אינן ניתנות למחזור ולוקח להן זמן רב להתפרק במזבלות או באוקיינוסים. הם גם מגיעים בשרשרת המזון שלנו כמיקרו-פלסטיקים זעירים שמעמידים אותנו בסיכון בריאותי. קשים רב פעמיים עשויים מזכוכית וניתנים לשימוש חוזר ללא הגבלת זמן. הם בטוחים למדיח כלים וניתן להשתמש בהם כדי לשתות מגוון של משקאות. קשיות פלסטיק לעומת זאת, עשויות מפלסטיק שאינו עמיד כמו זכוכית. ניתן להשתמש בהם רק פעם אחת ואז צריך לזרוק אותם. ישנם גם קשיות רב פעמיות מפלסטיק קשיח, הם עדיין עדיפים על קשים חד פעמיים אך הם לא ימוחזרו לעולם כמו חומרים אחרים.

קשים רב פעמיים

קשים רב פעמיים לשולחן מעוצב

קשים רב פעמיים היא דרך מצוינת להפחית את מספר קשיות הפלסטיק שנזרקות. ניתן להשתמש בהם במסעדות, ברים ובמסיבות וכמובן בבית שלנו. ברגע שאנחנו מארחים ומציעים קוקטייל מגניב בשולחן, אין דבר יותר יפה ומעוצב מקשיות זכוכית מעוצבים וצבעוניים המתמזגים בתוך הכוס. ברגע שהמטבח והכלי הגשה שלנו יפים, יוקרתיים ומיוחדים לא נרצה להוריד את הסטייל עם קשית חד פעמית מפלסטיק זול וצבעוני. לעומת זאת נוכל להשתמש בקש רב פעמי מעוצב העשוי מתכת או זכוכית ונקפיץ את עיצוב השולחן שלנו בכמה רמות.

קשיות מזכוכית – החידוש האחרון בעולם העיצוב המתחשב באיכות הסביבה

קשים רב פעמיים עשויים מחומרים שאינם רעילים וקלים לניקוי. חומרים אלה כוללים זכוכית, נירוסטה וסיליקון. זכוכית היא העמידה ביותר מבין שלושת החומרים הללו וניתן להשתמש בו במשך שנים ללא כל סימני בלאי. זאת גם אלטרנטיבה מצוינת עבור אנשים שרוצים להימנע מקשיות פלסטיק אבל לא רוצים להשתמש בנייר או מתכת. ההשפעה הסביבתית של פלסטיק אינה ניתנת להכחשה. ההערכה היא ש-8 מיליון טונות של פלסטיק מגיעים לאוקיינוסים שלנו מדי שנה. זה מוביל להצטברות של פסולת, שיש לה השפעה מזיקה על החיים הימיים, כמו גם על בריאות האדם. קשיות זכוכית וגם אקססוריז לבית מחומרים ידידותיים לסביבה הם אחת הדרכים לסייע במאבק בבעיה זו.

לסיכום, קשיות זכוכית הן לא רק ידידותיות לסביבה, אלא הן גם נראות נהדר כאשר משתמשים בהן בקוקטיילים או משקאות שונים. הם יכולים לשמש עבור כל מיני משקאות, ממים ועד קוקטיילים ואפילו שוקו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *