עיצוב סלון מודרני יכול להיות פרויקט מהנה ומרגש, ואנשים רבים משקיעים בו זמן, מאמצים ומשאבים. אפשר לעצב סלון בסגנון מודרני לבד, ואפשר להיעזר במעצבי פנים מקצועיים. בין שאתם מחליטים על פרויקט עיצוב עצמאי, ובין שאתם נעזרים באנשי מקצוע, כדאי שתדעו שכל סלון יכול להיעשות מודרני אם תקפידו על כמה קווים מנחים שמאפיינים עיצוב מודרני. סלון מודרני הוא חלל עיצובי מינימליסטי ופונקציונלי שניחן בקווים נקיים. בעיצוב של סלון מודרני מנצלים את האור הטבעי בחלל ומשתמשים בצבעים ניטרליים ובחומרים מלוטשים כמו זכוכית, מתכת ועור. רוצים לשדרג את הסלון הישן שלכם כדי שייראה מודרני, מסוגנן ויפה? כך תעשו את זה נכון.

איך לעצב את הסלון שלב אחר שלב?

  1. התחילו בפלטת הצבעים ובחרו צבעים ניטרליים ככל האפשר. טכניקה יעילה לעיצוב סלון מודרני היא שימוש בצבעים מונוכרומטיים עם גוונים של לבן, שחור, אפור ובז’. ואין מדובר רק בצבעי הקירות. אפשר להעשיר את צבעי הסלון עם וילונות מעוצבים לסלון, עם מערכות ישיבה מודרניות, עם שטיחים בצבעים קרירים ועם כריות נוי שיזרקו נקודות צבע נועזות לחלל.
  2. הקפידו על מינימליזם. שמרו על עיצוב פשוט ואל תעמיסו. הסתפקו ברהיטים מודרניים, בגופי תאורה מתאימים ובאלמנטים עיצוביים משלימים כמו שטיחים, מדפים ותמונות.
  3. בחרו רהיטים המאופיינים בקווים נקיים ובעיצוב פשוט. ודאו שהם גם פונקציונליים וגם נוחים אך לא דקורטיביים מדי.
  4. שלבו בסלון חומרים טבעיים כמו עץ ואבן כדי להוסיף לו חמימות ומרקם.
  5. השתמשו בתאורה אסטרטגית כדי ליצור אווירה נעימה ומסבירת פנים. שקלו להשתמש במתגי דימר או במנורות עומדות כדי לעדן את הקווים המודרניים הישרים ולרכך את החלל.
  6. חפשו יצירת אומנות ייחודית כדי שתהיה נקודת מיקוד בסלון כמו תמונה גדולה ויפה או פסל מרשים. פריטים אלו יכולים להוסיף אופי ואישיות לחלל בלי להפר את האסתטיקה המודרנית המיוחלת.

איך לשלב את הסלון המודרני בסגנון העיצובי של הבית?

סלון מודרני יכול לעמוד בפני עצמו או להשתלב בסגנון העיצובי של הבית כולו. זה תלוי בכם ונתון לשיקול דעתכם. סלונים מודרניים יכולים להשתלב עם פינת אוכל קלסית ומטבח שמרני ועם חדרי שינה בעיצוב מעודן ורומנטי. סלונים מודרניים מתאימים לכל בית – גם לדירות חדשות וגם לבתים ישנים. המפתח להצלחה בתהליך העיצוב הוא שמירה על עיצוב נקי, מינימליסטי ופונקציונלי. הוסיפו אופי עם כריות נוי מעוצבות ואגרטלים מיוחדים.

למה להעדיף עיצוב מודרני?

סלון בסגנון מודרני יכול להועיל מכמה סיבות. ראשית, הוא יעזור לבית שלכם להיראות מעודכן ומסוגנן. שנית, הוא ישרה רוגע ושלווה בבית, וזה יכול להועיל למי שמנהל חיים עמוסים ולחוצים. ולבסוף, אפשר לשדרג את העיצוב המודרני של הסלון שלכם בחלוף השנים. אפשר לעדכן את פלטת הצבעים, להחליף רהיטים ולהוסיף פריטי עיצוב חדשים כדי לשמור על הרעננות המודרנית של הסלון. עם קצת יצירתיות ומאמץ תוכלו לעצב סלון מודרני שהוא גם פונקציונלי וגם מסוגנן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *