הסלון הוא לב לבו של הבית. זהו מקום בו אפשר להירגע, ליהנות מצפייה בטלוויזיה, לארח ועוד. אם אתם רוצים לשדרג את עיצוב הסלון שלכם, ישנן מספר דרכים יצירתיות באמצעותן תוכלו להשיג את מטרתכם. במאמר זה נציג בפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לשדרג את העיצוב של הסלון שלכם.

קירות מעוצבים

הקירות של הסלון יכולים לשמש כמוקד נפלא לעיצוב. ישנן מספר דרכים בהן ניתן ליצור קיר מעוצב לסלון אשר ישקף את טעמכם וישדרג את מראה החלל. אפשרות אחת, פשוטה אך עוצמתית, היא ליצור קיר דגש באמצעות הוספה של צבע או טפט ייחודי. המראה הייחודי יבלוט אל מול הקירות האחרים בחלל ויוסיף עניין וסגנון.

אפשרות נוספת ליצור עיצוב מעניין באמצעות שימוש בקירות היא יצירת קיר גלריה. תוכלו להוסיף שלל תמונות, ציורים ותצלומים במסגרות שונות, כדי לקשט את המשטח וליצור מראה אקלקטי. ניתן להוסיף גם מימד ועומק לחלל באמצעות הוספה של פנלים לקירות. המרקם הייחודי יוסיף עניין רב וכך תהפכו את עיצוב הסלון ללא פחות ממדהים.

קסם התאורה

עוד דרך להביא שדרוג נהדר ללב הבית היא להוסיף תאורה מעוצבת. תאורה נכונה יכולה ליצור שינוי מהותי בחדר ולהביא אווירה חדשה ומרעננת. דרך אחת לשדרג את התאורה בחדר היא באמצעות הוספה של נברשת, אשר תוסיף אלגנטיות מרשימה ותיצור נקודת מוקד מעניינת.

אפשרות נוספת היא להוסיף תאורת אווירה. תאורה זו תהיה רכה ונעימה והיא תיצור אווירה חמימה ונעימה. אפשר להוסיף גופים עם עמעם, המאפשרים התאמה של כמות האור לפי הרצון והצורך.

אפשרויות אחסון חכמות בסלון

בלגאן בחדר יכול במהרה לקלקל את עיצוב הסלון. לכן, כדאי להשקיע באפשרויות אחסון חכמות, כדי שתוכלו לשמור בקלות על סדר וארגון בחדר. את המטרה תוכלו להשיג באמצעות הוספה של ארונות ומדפים מותאמים אישית, אשר יתאימו בדיוק רב לצרכים שלכם. אפשרות נוספת היא להשקיע ברהיטים רב-שימושיים, כמו שולחנות בעלי אזורי אחסון.

השקיעו בטקסטיל ואביזרים

לפעמים השינויים הקטנים ביותר יכולים ליצור הבדל משמעותי. הוספה של פריטי טקסטיל ואביזרים לחלל יכולה לשדרג רבות את המראה הכללי. למשל, תוכלו להוסיף כריות נוי מעוצבות ושמיכת טלוויזיה מפנקת. באמצעות שימוש בצבעים ומרקמים מסקרנים, תוכלו להוסיף סגנון רב.

אפשרות נוספת היא להוסיף שטיח לחדר. שטיח מעוצב יאחד את כל פריטי החדר יחד. תוכלו בקלות למצוא מגוון שטיחים בצבעים מרהיבים ודוגמאות מגניבות.

כאשר מדובר באביזרים, הוספה של פריטי אמנות, אגרטלים ופסלים, תאפשר לכם ליצור חדר אשר מבטא את טעמכם האישי בצורה הטובה ביותר.

הוסיפו נגיעה של טבע – סוד עיצוב הסלון

נגיעה של טבע יכולה להוסיף חיים ואוויר לחלל כולו. באמצעות שילוב של צמחים המותאמים לפנים הבית, תוכלו להכניס אלמנט טבעי לעיצוב הפנים. כמו כן, ניתן לשלב גם פריטים המשלבים בתוכם אלמנטים טבעיים כמו הדפסי צמחים וצבעי אדמה מרגיעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *