מכירים את זה, תקופות החגים, אתם מתארחים בהמון בתים, בחלקם אנחנו בני בית, בחלקם זה בית חדש של חברים הכי טובים ובחלקם אנחנו אורחים של פעם ראשונה. מה שבטוח זהשבכל המקרים, אנחנו תמיד נגיע עם מתנה לחג. לכל משפחה יש בית שמבטא את הדיירים בו. כל בית מעוצב אחרת. למרות שיש בתים שמרגישים שהבעלים שלהם הלכו לסניף רהיטים לבית, ופשוט רכשו את כל הסט שמציעה החנות בקטלוג כולל האקססוריז, הבעיה בבתים כאלה, שתמיד תמצאו עוד אחד כזה או עוד הרבה בעצם….

יש בתים שנראים כמו סניף של חנות סטוקים, יש בתים שנראים כמו חנות אביזרים בקניון יש את הבתים הממש מעוצבים האלה שאתם אף פעם לא יודעים מהיכן הם הציצו את האקססוריז לבית שלהם. בעלי בתים כאלה הם בדר”כ אנשים שמתחברים לעיצוב ויש להם את זה. אלה אנשים שהסיכוי שיאהבו כרית נוי מסויימת בחנות רשת הוא קטן מאוד, הם יעדיפו לא לקנות, כי אצלהם זה צריך להיות עם ערך ולא משהו טרנדי שיחלוף בשנה הבאה, כשהם משקיעים בכריות לבית למשל, הם הופכים את האינטרנט עד שהם מקריצים את הסט כריות נוי שירים להם את הסלון. וכך באופן טבעי ירים להם את האנרגיות בהתאם לחומר והצבע שהכניסו אליו.

כל בית עם מתנה לחג שמתאימה לו

ויש אנשים כאלה נקראים מעצבים בנפש, הם צריכים שהבית שלהם יהיה הרמוני. נותנים נקודות של צבע ושומרים על קשת צבעים אחידה, ומשתמשים בחומרים שונים שמייצרים להם את האווירה בבית, כמו למשל בית בסגנון תעשייתי, יהיו בו המון מתכות, בטונים מראות ונגיעות של עץ לא מעובד, זה כמובן יהיה בית עם אנרגיית יאנג, יכול להיות שיתאים להם פמוטים מזכוכית למשל, כדי שתתמזג עם המתכות וביחד יגבירו את ההורמוניה. לעומת זאת יש את הבתים שמרבים בטקסטיל כמו ספות מבד, וילונות, כריות נוי נעימות, שטיחונים בכל פינה, בית כזה הוא בית נינוח וחם יותר עם אנרגיית יין. בית כזה תמיד ישמח שיוסיפו לו אגרטל זכוכית קטן שקוף, שישימו בו כמה פרחים בודדים בפינה מיוחדת ומוארת בבית. זה יזרים אנרגיה של פריחה ויתן את הטאצ’ המיוחד.

מתנה לחג

איך נבחר את המתנה הנכונה?

נכון שכל חג אנחנו שוברים את הראש מחדש מה לקנות למארחת מתנה לחג? וכמעט תמיד זה נגמר בכלי בית, שתכלס זאת המתנה שהכי כיף לקבל בעולם. הרי זאת לא יומולדת שצריך לקנות מתנה אישית, אלא, קונים מתנה לבית שמארח אותנו. לפעמים לאהובים שלנו אין זמן לדאוג לביתם, ולכם יש את ההזדמנות לפנק להם אותו במקומם בפמוטים שווים או למצעים למיטה זוגית איכותיים ומעוצבים, כ”כ כיף לחמם ליקירנינו את הבית ואת הלב. לפני שאתם בחורים מתנה קחו בחשבון קודם כל לאיזה חלל בבית אתם מתכננים את המתנה? למטבח, לסלון אולי לחדר השינה? לאחר שהחלטתם בדקו איזה צבעים הם השולטים בחלל שלהם, ובחרו בהתאם מתוך עמוד התאמת צבעים לבית שלנו, הוא מחולק לפי גוונים ותוכלו להגיע להחלטות הנכונות, נשאר לכם רק להזמין את המתנה ואנחנו נדאג שיארזו אותה טוב טוב לפני המסע שלה עד אליכם.

והכי כיף שזה מוצר של לי לארי. אצלינו תמצאו אקססוריז לבית, טקסטיל לבית ועוד מלא מוצרים מיוחדים, הישר מחנויות המפעל שמייצרות אותם למותגים גדולים באירופה ואמריקה. איתנו תוכלו להביא את המתנה הכי שווה למארח שלכם, שהיא לא תראה בשום בית אחר 😉 עקבו אחרינו בעמוד האינסטגרם לעוד טיפים ואביזרים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *