טלפון של פעם זה טלפון נייח

זוכרים איך היינו יושבים ומדברים ליד טלפון נייח ומרוכזים רק בשיחה? לא מארגנים את הבית תוך כדי או משקים את העציצים. פשוט יושבים על הספה שלידו ומדברים. אפילו היה מדף מיוחד שעליו היה מונח הטלפון. כשהוא היה מצלצל כל בני המשפחה היו רצים, מי ירים את השפופרת ראשון.
לא היה מופיע על הצג (לא היה קיים צג אפילו) מי מתקשר, אלא יותר בסגנון של “שיחה בהפתעה”: סבתא? אבא? מי על הקו? ליד כל טלפון הייתה מונחת חוברת ענקית וכבדה של בזק, היו מופיעים בה כל, אבל כל, הטלפונים של התושבים במדינה. כל האנשים בארץ היו רשומים בה לפי סדר הא-ב. אני זוכרת שהכתב היה כל כך קטן, ועם האצבע היינו עוברים אחד אחד למצוא את ישראל ישראלי שאנחנו מחפשים מנתניה, תל אביב, הרצליה או קריית שמונה. לפעמים היה מופיע אותו השם כמה פעמים באותה עיר, והיינו מחייגים לכל המספרים עד שהגענו לישראל ישראלי שחיפשנו. 

גם היו הרבה פעמים שרצנו לענות לנייח וכשהרמנו את השפופרת אמרנו באכזבה: “טעות במספר”… היום זה לא קורה, הכל דיגיטלי, הכל כל כך קל.

טלפון של פעם 

איך מגיבים לטלפון של פעם היום?

כשהבאתי את המכשיר טלפון נייח המעוצב הביתה לפני כשנה, בתי בת ה 6 ענתה לטלפון כשצלצל, קירבה את השפופרת לאוזן ושאלה אותי: “אבל איך עונים”? מאז… זה המשחק הכי מגניב בבית, להתקשר מהטלפון הנייח לנייד של אמא ולעשות צחוקים.

כל מי שנכנס אלינו הביתה אומר בהתפעלות: “זה טלפון של פעם? הוא עובד? זה אמתי? חייב כזה בבית”, ויאוו איך הוא משתלב עם הכריות נוי שלך.
עזבו שהוא מהמם ויש אותו בצבעים מטריפים… זה האקססוריז לבית הכי הכי מושלם שיש! וגם שימושי מאוד. אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום  טלפון של פעם מעוצב בצבע שהכי מתאים לבית שלכם.

טלפון נייח צבעוני

כל הקטע שהוא מגיע בצבעים מגניבים שמתאימים לכל סגנון של בית: כסף, רוז, אפרסק, שחור… 
הקליקי ומצאי איזה צבע של טלפון יתאים לך ביותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *