עיצוב וחידוש הבית שלכם לשנה החדשה הוא מסורת חשובה בתרבויות רבות. השנה החדשה מסמלת התחדשות וחגיגת החיים. זה הופך אותנו ליותר חמימים, מוארים ושמחים. זאת תקופה של אורחים, משפחה וארוחות חגיגיות משותפות. זה גם הזמן לשאול את עצמינו במה הבית שלנו התחדש לכבוד ראש השנה? אם עדיין לא התחלתם בלדאוג לו אז קבלו כמה טיפים לעיצוב הבית לראש השנה והגברת האנרגיה החגיגית בבית.

טיפים לעיצוב הבית – צעדים פשוטים לקבלת אווירה חדשה לראש השנה

מפת שולחן: תתחדשו במפה יוקרתית לשולחן החג. המפה היא בעצם הקנבס שלכם, והיא תתן את כל הוייב לשולחן. עליה אתם מוסיפים כלים בצבעים וחומרים שונים. אם אתם רוצים לקבל שולחן בהיר, בחרו מפה בהירה, והוסיפו עליה מיני אגרטלים עם פרחים לבנים, וכמובן בחרו מפיות ופלייסמנטים חגיגיים שיתאימו למפה.

נרות: תכננו את מקום הפמוטים לפני הארוחה. תוכלו להניח אותם על שולחן החג או על שידה לידו וכך תגבירו את אנרגיית החמימות המאירה בבית. תוכלו להדליק נרות בכמה מוקדים בחלל, כמו זוג פמוטים במטבח, זוג פמוטים על המדף בסלון וכמה כוסיות לנר נמוכות על השולחן. בשביל אוירה מושלמת הקפידו להדליק נרות מעוצבים וריחניים.

אגרטלים: אין כמו פרחים בחג. אתם יכולים לפרק זר פרחים אחד גדול לכמה זרים קטנים ולפזר אותם בתוך מיני אגרטלים בכל מיני פינות בבית, זה יגביר את אנרגיית העץ שמסמלת פריחה ושגשוג בבית.

כריות נוי לסלון: כשמוסיפים כריות מעוצבות על הספה והכורסאות, אנחנו מקבלים הרגשה של סלון חדש לגמרי. מומלץ לכבוד ערב ראש השנה לשנות את הסדר של הרהיטים, תוכלו להחליף את המיקום של הספה הגדולה ולרווח את הסלון כמה שאפשר, לפרוס שטיחון חדש שיתאים לכריות שבחרתם ויגביר את אווירת החמימות כשכולכם תשבו יחד.

טלפון מעוצב: ואיך אפשר בלי הטלפון הנייח שלנו? תוכלו לשבת ליד הטלפון ולחייג, כן, כן, לחייג בדיוק כמו טלפון של פעם עם חוגה ולחצנים, ולברך את אהוביכם לשנה טובה ומתוקה. עצם הישיבה ליד הטלפון והקדשת הזמן לשיחה היא תקבל תקבל משמעות אחרת. וכמובן מיד אחרי השיחה רוצו למטבח לבדוק את מצב העוף מתוק שבתנור.

טיפים לעיצוב הבית

איך תקבלו אוירת חג מיוחדת וידידותית לסביבה

כל שנה היא התחלה חדשה. זמן להתחיל מחדש וליצור זיכרונות חדשים. בין אם אתם משפצים את ביתכם או רוצים להפוך אותו לכיפי יותר בעזרת אקססוריז לבית, הנה כמה טיפים כיצד תוכלו להפוך את הבית שלכם למקום טוב יותר עבור עצמכם ועבור הסביבה.

1) השתמשו בחומרים טבעיים כמו עץ ואבן – הם לא רק נראים טוב אלא גם מוסיפים חמימות לבית.
2) השתמשו במקורות אור טבעיים כמו חלונות, פתחו את התריסים במרפסת והכניסו אור לחלל.
3) צרו כניסה מזמינה עם צמחים, פרחים וירק אחר בעציצים.
4) בחרו צבעים ידידותיים לסביבה וחומרים אחרים עבור צביעת הקירות.
5) כשאתם מדליקים נרות אוירה בבית השתדלו להשתמש בנרות טבעיים העשויים משעוות דבורים למשל.

מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה!
ואל תשכחו: תאהבו את הבית שלכם והוא יאהב אתכם בחזרה!

עקבו אחרינו לעוד טיפים לעיצוב הבית, בעמוד האינסטגרם שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *