לפעמים נדמה לנו כאילו יש לנו הכל ובכל זאת, אנחנו מרגישים משהו חסר. אנחנו גרים בבית נאה, עם רהיטים יפים וכדומה. אבל כל מעצב פנים יודע כי שכדי להגיע לתוצאה מושלמת, יש כמה דברים עליהם לא כדאי לוותר. הוספה של אביזרים לבית היא מלאכת מחשבת. היא תוצאה של תהליך ארוך בו אנחנו רוצים לאסוף את אותם הפריטים הקטנים שיתנו תחושה של בית ולא רק של דירה או איזה נכס. אבל איך עושים את זה נכון? איך בוחרים בהצלחה את הפריטים המדויקים עבורינו? על כך אנחנו רוצים לדבר בהרחבה במאמר הבא. נסביר בדיוק איך לתת לבית שלכם את האלמנטים שיהפכו אותו למה שהוא יכול להיות.

אז איך נבחר את האביזרים לבית המדויקים עבורינו

אז כאמור, כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים, אנחנו ממש לא מדברים רק על מתן מענה פונקציונאלי לבעיות. לצורך העניין, כל אחד יכול לרכוש אגרטל משום שהוא צריך מקום להניח בו פרחים. אבל לא פעם, הבחירה באותו אגרטל מגיעה אחרי בירור הנוגע בטעם אישי. לכן, אנחנו תמיד רוצים למצוא את הדרך לשלב בין כמה אביזרים לבית. מצד אחד, אנחנו לא נרצה להעמיס ורק לרכוש משהו חדש כי צריך. מהצד השני, חשוב למצוא את הפריטים אשר יספרו לנו איזה סיפור. אשר יתנו מענה לצורך רגשי שיש לנו. כמו שאמרו כבר חכמים מאיתנו: ‘כלים נאים ודירה נאה מרחיבים דעתו של אדם’. יופי ואסתטיקה אלו לא ‘מותרות’ בלבד. אלא, כאשר אנחנו בוחרים פריטים מושלמים עבורינו, אנחנו כמו מייצרים עבורינו סביבה בה נוכל לצמוח. כעת, אחרי שדיברנו על הכללים הבסיסיים וככל הנראה החשובים ביותר. אנחנו יכולים לצלול פנימה. להבין טוב יותר מה האפשרויות העומדות לרשותינו ואיך נוכל לעצב איתן את הבית מחדש.

הפריטים שיכולים לעשות מהפך בבית

אז בחרנו לתת רשימה קצרה של אביזרים לבית פופולארים. כאלו שיכולים בהחלט לעשות ממש מהפכה בכל בית. אנחנו כמובן נותנים כאן דוגמאות אבל תוכלו להמיר את הידע אותו רכשתם כעת לכל סיטואציה.

אין ספק כי כריות נוי יכולות לשדרג כל פינה בבית. אתם יכולים להשתמש בהן כדי לעצב את פינת הישיבה בגינה. אתם יכולים להשתמש בהן כדי לעטר את הספה שלכם. אנחנו תמיד אומרים כי בכל חדר צריכה להיות כמו ‘פלטת צבעים’. כלומר, אם לדוגמא הסלון מעוצב בגוונים של כחול ואפור, נסו לבחור צבעים אשר יכולים להתכתב עם העיצוב כמו שהוא. בין אם על ידי בחירה של צבע פסטלי נוסף, כמו ורוד לדוגמא. בין אם בחירה של פריט בו מופיע גוון אחר של כחול. תמיד טוב לבחור בפריטים שונים בהן יש גוונים המתכתבים זה עם זה. אותם תוכלו להניח בפינות שונות בחלל. למשל, כרית על כורסא וכרית תואמת על ספה. כך ניצור הרמוניה התורמת לאסתטיקה.

נרות ובכלל תאורה, יכולים להוסיף לאווירה בדרכים שונות. אז בהחלט אפשר להניח פמוטים ואפילו כאלו הרלוונטים למי ששומר שבת. כך שאותו פריט מקבל למעשה עוד ערך מלבד תרומה לאסתטיקה. אתם יכולים להשקיע ולבחור גוף תאורה מיוחד. תמיד צריך לראות האם אנחנו מוסיפים פריט אשר מתכתב עם האופי של החלל אותו אנחנו מעצבים. או שמא, מדובר על נטע זר. נסו לדמיין לפני כל רכישה, איך הפריט יראה אצלכם בבית. כך תהיו יותר בטוחים בבחירה שלכם בסופו של דבר.

אנחנו יודעים כי עציצים גדולים הם גם סוג של אביזרים לבית והם יכולים לעשות שינוי דרמטי. קודם כל, כי אנחנו מוסיפים עוד אלמנט לחלל. צמחיה. בנוסף, הרי שכאשר אנחנו מניחים עציצים גדולים לבית, אנחנו מוסיפים על תחושה של שקט ונינוחות. כיוון שבאופן טבעי, כאשר אנחנו רואים ירוק מול העיניים אנחנו פשוט מרגישים הרבה יותר טוב. לכן, אם אתם רוצים להרגיש שינוי אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, לבחור עציצים גדולים לבית, כמה צמחים שיכולים לשרוד גם את מי שלא בהיכרח מגלים מיומנות בתחום. וכבר אתם מסודרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *